Härligt väder!


Vi har fortfarande jättehärligt väder här nere i småland! Man kan verkligen inte klaga!!
Igår så fick Bon Jovi sig en välförtjänt vilodag.. Eller tja, han har tagit det rätt lugnt hela denna veckan faktiskt, med lite tömkörning, barbackaritt osv.. Men lite påskledigt förtjänar ju även hästarna, eller hur?

Ikväll däremot är det dags för uteritt! Ska bli mysigt, tror att det blir rätt perfekt väder idag! Det är lite svalare, men ändå soligt. Skönt att det inte är sån gassande sol om ni frågar mig..

Och sen imorgon ska jag hoppa lite med Jovi tillsammans med Elin! Får se om hon kanske vill rida honom lite först, vilket jag tycker fungerat bra innan! Hoppningen har ju blivit lite jobbig för mig sen jag ramlade av, men vi är på god väg tillbaka.. I Söndags när jag red lite på banan så stod där några hinder uppställda så jag hoppade lite.. Började med mini-kryss och sen blev det räcken som låg på 80cm. En helt lagom höjd i mina ögon! ;)





Finaste<3

Kommentarer
Postat av: fridan

skönt med vilodag! och vädret är toppen :D våra går ute om nätterna :P



sv: jasså? det visste jag inte, kanske man skulle på då :)

2011-04-27 @ 19:14:52
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0