Denna veckan..

Egentligen har jag en rätt  lugn vecka.. Vi är klara med vår uppsats och därför tar vi det lite lugnt nu innan inlämning vilket är skönt!
Igår var jag i stallet från typ 12 till 17.. Det blev några timmar men det var så fint väder så jag passade på att sitta ute och smörja allt jag kom över ;) Så nu är det mesta tip-top!

Tog in Jovi en sväng mitt på dan och longerade lite i ridhuset, både med lina och utan! Han är SÅ duktig måste jag säga! Han är VÄLDIGT uppmärksam .. på mig oftast! Men om han hör något annat ljud eller en häst som gnäggar så tappar han fokus ganska lätt.. Det är något jag ogillar lite ;P Vill att han ska strunta i det andra och hålla koll på mig istället, men han är en sån som vill ha koll på allt!

Idag däremot blir det dressyrträning! Eg. Skulle jag haft hoppträning ikväll men jag har sagt upp min plats i den gruppen så de 2 återstående träningarna tänkte jag rida i en dressyrspec. istället! Hoppas att det går! :)



Brist på nytagna bilder... Satt o kollade igenom bilderna från denna dagen igårkväll och gillar de verkligen!! Så härlig känsla i dem :)

Kommentarer
Postat av: fridan

härligt bild! och kul med dressyrträning :) jag ska träna dressyr imorrn :)



sv: okej, men herregud, de blir inte ur form på så kort tid! kalle kommer gå på bete maj-okt och tävlas :P

2011-04-05 @ 20:25:32
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

varför ska han vila helt då? :)



sv: hhöhöh kalle kan inte ens vila en dag :P

2011-04-06 @ 21:38:05
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Liza

Jaa, de bilderna är underbara Carro!!



Haha jag veeet, hästar ibland alltså! ;) ♥



Skönt att ni är klara med uppsatsen, duktiga ni! Ha en mysig helg nu!

2011-04-08 @ 11:08:08
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Fredrik

När kommer nästa update? Kanske skriva att du var på Ullared igår ? :)

2011-04-12 @ 06:43:46
URL: http://Flickr.com/jijson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0