Vad är det för en daaag?!

..Är det en vanlig daaaag?!  Nej, det är ingen vanlig dag, för idag är det miiiiiiiiiiiiin födelsedag, HURRA HURRA
HURRA!!


Än så länge har jag fått en tårta av Fredrik! Han hade även köpt SIMS 3, psylpaket, och destination världen : ) Så nu vet jag vad jag ska göra hela sommaren! DVS, sitta ute på ballen och spela sims!! :D


Om några timmar kommer Jörn, Vivvi och Eva hit! Det blir spännande! Okänd destination... :) Eva ska få sina födelsedagspresenter också! : )

Imorgon kommer nog Fredriks familj!

På söndag ska min familj fira mig! Dvs, mamma, pappa, bror, mormor, morfar och älskling!

Så det blir nog en bra helt tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Liza

Hipp hipp hurrraaaaaaa för Carro idaaaag!! :D

Det lät som dagen har börjat fint iallafall och att du har en rolig helg som väntar!



Tack vännen! Jag veet, det är såå kul att matcha med hästar ju! :) Jaaaaaa jag hoppas att det går bra imorgon, I'll let you know!

Puss&kram!

2010-05-28 @ 10:38:26
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Isabel

Grattis i efterskott, hoppas att du hade en kanonfin dag! :)

2010-05-31 @ 14:19:12
URL: http://isabellicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0