Tisdag.

God morgon!
Idag är det skittråkigt väder ute ;( Alldeles grått och trist.. snart kommer väl regnet också... ^^

Igår red jag Jovi lite i Paddocken, och som alltid är han pigg ute! Inledningsvis gick det jättebra, han var jättefin i traven.. och även första galoppen.. efter man har gallopperat blir han dock lite knäpp.. han vill galoppera mer helt enkelt och blir lite överladdad..

På lördag ska Jag och Jovi rida för Catharina Almroth igen vilket jag hoppas ska bli lika givande som sist! Hon var verkligen jättebra!!


Ikväll är det bära-in-hö-dag... blir lite småjobbigt, men hoppas att många hjälper till så går det nog lite snabbare!

Nu ska jag nog äta lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, man sparar massor av pengar på att göra eget flugmedel. Dessutom fungerar det bättre än många av de flugmedel som finns att köpa.

2010-05-26 @ 09:17:55
URL: http://isabellicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0