Suushi!!

Igår träffade jag Emma en sväng på stan! Vi var sugna på sushi, så vi bestämde oss för att gå och äta! Ååh, alltså, jag ÄLSKAR sushi!! Det är helt galet vad gott det är!! Synd att det är ganska dyrt, annars hade jag ätit det mycket oftare!! Vi satt där o åmade oss för att det var så gott! Dessutom blir man bara sådär lagom mätt, perfekt!



Sen köpte jag mig även en ny kjol! Har letat efter en snygg pennkjol ett tag och idag hittade jag en PERFEKT! Den sitter som smäck så nu ska jag bara övertala Fredrik att ta en dag o fota mig lite :-)




Den är så snyggt, och jag verkligen älskar kjolar med hög midja!



Igårkväll bar vi massa hö upp på logen i stallet.. 136 balar blev det. Kommer dock bra mycket mer senare i sommar! Fan vad jobbigt det var! Jag satt uppe på högen och la alla på rätt plats.. man måste packa stabilt vill jag lova.. annars är det rasrisk! ;P

Ikväll blir det dressyrträning med Jovi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0