Storstädning...

Nu på morgonen har jag och Fredrik ägnat oss åt storstädning.. jag kan ju säga som såhär att när vi väl städar så är det inte lite vi städar.. Fredrik står just nu och skrubbar hela duschen, efter att ha skrubbat hela toastolen.. invändigt och utvändigt, haha!
Jag tar en liten bloggpaus..det är så fint här nu, det luktar mr. muscle (stavning?) .. ni vet rengöringsmedel...
Vi har även en fin blomma på bordet.. den fick man gratis på ICA för att vi är sådana trogna kunder, haha. Det är fint med blommor tycker jag, dock är jag verkligen sämst på att ta hand om dem.. Fredrik däremot.. han blir nästan lite manisk med sina orkideér.. "TITTA VAD MÅNGA KNOPPAR!!!"... Han vårdar dom verkligen ömt.. det är bra : )


Igår såg vi som sagt the human centepide.. och jag måste upprepa.. se INTE den.. jag höll på att kräkas.. Den förste i "ledet" tvingades äta.. typ hundmat?!.. och efter x antal dagar behövde han uträtta sina behov..behöbver jag säga mer?! Lucky number two lixom.. fyfan....

Byter ämne innan jag kräks..

Idag ska jag på dressyrträning för Catharina Almroth.. Hoppas det går bra!
Efter det blir det hemåt, duscha och lite så.. sen får vi lite besök ikväll från Fredriks familj..vi ska fira mig, äta lite ostbricka och sådär.. blir nog trevligt!

Back to städningen!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Taaack så mycket vännen! Det var snällt av dig att erbjuda lasthjälp, men jag förstår att det inte är den bästa veckan för det nu! :) Men jag kan nog ha ett släp lite längre nu i slutet av denna veckan och så får det bli massa massa träning i sommar, så löser det sig nog! Men det var väldigt tråkigt att vi inte ens kom iväg, var rätt ledsen hela dagen igår faktiskt. Men men, nya tag! :)



Hoppas att du har haft en toppenhelg! Duktiga ni är som storstädar! Och uuuh den där filmen vill jag INTE se :) Syns imorn bitti!

2010-05-30 @ 20:38:08
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0