Ramlade i backen...

Igår red jag dressyrlektion och det gick så himla bra! Han var största delen av lektionen jättelugn och mjuk till och med i galoppen! Jag var jättenöjd!
När vi sen skrittade (av) så fick Bon Jovi syn på ett spöke (?!) utanför staketet och bestämde sig för att det var jättefarligt. Han slängde sig bakåt och jag hann inte reagera så jag flög i backen.. Reste mig upp och såg Bon Jovi springa till andra änden av bana, haha. Typ "Jag tänker INTE stanna här!!"
Jag har verkligen "väntat" på att jag ska ramla av honom,. med tanke på att han är ganska nervös av sig och ofta blir rädd för saker så är det rätt skickligt av mig att jag inte har ramlat av förrens nu :P



Inte kan man väl tro att detta lilla liv kan vara så dramatisk? haha. (Ett gammal kort på Bon Jovi som 1-2åring. )

Kommentarer
Postat av: Liza B

Svaaaar: För att jag tycker att det är så kul att rida andra hästar också! :) Dessutom så är hon inte riktigt så utbildad ännu och så tänkte jag ta lite privatlektioner med henne så småningom istället för jag skulle få ut så mycket mer på det.. Känner även att jag behöver hitta henne lite mer och förstå hur jag bäst ska rida henne själv först! :)



Vad sööt Jovi var på kortet! Är han 6 eller 7 i år eller hur gammal är han nu igen?? Hoppas du inte har för ont i rumpestumpen idag! :)

2010-05-27 @ 13:15:52
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0