morgon stund har...

..guld i mun? Nä, jag vet inte? snarare keso.. jag har blvivit sååå beroende av just keso.. fredrik gillar inte min nya vana...hm..Klockan är kvart över 6 och jag är uppe... ska vara i stalletvid 7 och ha jouren.. very funny indeed..

Vi ska dessutom förbereda beteshagarna så pållarna kan släppas där nästa helg! Jag vet en som kommer bli glad över det alltså!

Igår grillade vi på vår fina balle.. myyysigt var det.. Sen tittade vi på en sjukt rolig film.. om en pojke tror jag den hette?.. gick på 3an iaf.. HAHA, säger jag bara!! Fredrik hade såklart redan sett den..(Har inte lyckats hitta många filmer han inte har sett..) DOCK.. "fixade" vi fram en annan film också.. den hann vi dock inte se.. den handlar iaf. om en galen kirurg som bestämmer sig för att experimentera lite och operera ihop människor till en tusenfoting. HAHA.. det är alltså en skräckfilm ;D Ska ge en liten recention på den när vi sett den, kanske ikväll :P



Nu ska jag återgå till min Keso, sen kommer mammsen och hämtar mig snart!
Fint väder tycks det bli idag iaf!



Kommentarer
Postat av: Liza

Keso är fan gott alltså :) Och det lääär ju vara godare än guld i allafall, ha ha!

Vad härligt för pållarna att få komma ut på mer gräs!

Vilken sjuk film den där sista verkade vara, ha ha!

Hoppas att du har haft en bra helg!

Syns imorn!

2010-05-23 @ 18:27:21
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0