Måndag igen..

Idag är det måndag.. det är lite tråkigt.. helgen har varit rätt dryg.. iaf. början av den.. jag åkte på förkylningen från helvete och låg i fosterställning och grät omfamnad av en tröstande Fredrik.. haha! Detta är dock sant, jag har nog aldrig kännt mig så dålig.."Det var ju bara en förkylning"...huuuaa säger jag!!

Iallafall.. ig¨r var jag i stallet i princip hela dagen!
Red Jovi en sväng på morgonen.. vi red ut i det fina vädret tillsammans med 2 andra pållar! Mysigt! Sen byggde vi och donade med hagarna som de ska få gå i på söndag! Hoppas verkligen att det är fint väder den dagen.. inget regn alltså, vill inte ha en halkande/ramlande häst...

Kvällen ägnades åt plugg.. kände att jag hade legat lite på latsidan resten av helgen..(med viss förståelse dock...)



Imorse hade vi ett litet seminarium i skolan om läkemedelshantering.. mycket intressant och lärorikt vill jag påstå! Resten av dagen ska det pluggas psykiatri.. har muntlig tenta på onsdag.. hektiskt vecka med andra ord..
Ska försöka hinna med en sväng ut till stallet i eftermiddag också.. är egentligen sugen på att rida, men vet inte om jag har tiden för detta.. återstår att se hur effektiv jag är...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hoppas det går bra med pluggandet idag! :)

Trist att du blev sjuk igen! Härligt att ni hann ut och rida igår fm! Själv väntade jag lite för länge inpå eftermiddagen och då började det spöregna och åska hur mycket som helst... suck! Så det fick bli en spontan vilodag istället :D



Nää nu får jag allt ta och sätta igång att läsa lite jag också. Seees på onsdag!

2010-05-24 @ 16:47:52
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0