Jovi

I Fredags skadade Bon Jovi sig lite.. Eller han blev rädd när mamma skulle gå upp från ridhuset och sparkade i väggen lite.. det syntes inget på honom då och han var inte halt.. men dagen efter när jag skulle ha dressyrträning var hans ben jättesvullet :( Så himla trist att det inte blev någon träning..

Dessutom skullle hästarna släppas i gräshagarna i söndags.. Som tur var blev han bättre tills på söndag och var då endast lite svullen.. därför beslutade vi att han fick gå ut iallafall..! Han blev superglad, men ägnade sig nästan bara åt gräset, så det var tur att de inte sprang så mycket :)
När vi tog in han på eftermiddagen så var han ännu bättre i benet,.. så jag hoppas att det är borta/bättre idag :)


På Fredag har jag min sista tenta för denna terminen.. sen är jag klar med halva min utbildning!! Hur sjukt känns inte det då ? :D Härligt tycker jag!!

På tisdag börjar dock mitt sommarjobb.. ska jobba v 23-30. Blir alldeles lagom mycket faktiskt! : ) Sen är jag och Fredrik ledig 3 veckor tillsammans :)


Jag fick en en jättefin stor kruka/låda i födelsedagspresent av Fredriks föräldrar med massa kryddor i, och SMULTRON! <3

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack så mycket! Vi bor inte på något stort ställe men det är mysigt och vi trivs bra! :) Vi bor i Videslund. Det ligger cirka 2 km utanför Lessebo.

2010-05-31 @ 21:32:05
URL: http://isabellicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0