Ullared och barcelona!

Igår åkte jag och mamma till Ullared.. Mycket trevligt! Kom därifrån typ 2000 kr fattigare men med 5 stora gula påsar ;D Köpte mest indredningsprylar faktiskt! Det mesta i Shabby chic stil.. det är så fint!! Jag längtar tills jag och Fredrik ska köpa hus.. Jag ska ha ett gammalt charmigt hus och inreda i ljus, lantlig stil..!! Förmodligen får vi nog dock vänta tills min utbildning är färdig.. dvs 1,5 år,.. inte så länge kvar ändå ;P


Har även inhandlat 2 st barcelonafåtöljer!! Åååhh, ni ska bara veta hur länge jag suktat efter dessa! Dom är så snygga!! och såååå sköna!!!



Idag blir det jobb 10-20... Sen har jag hoppträning vid halv 9.. så det blir till att skynda sig.. hektiskt liv jag lever nu för tiden alltså ;P ?!
Fredrik skulle sova i V-sång ikväll.. så jag får inte se honom förrens imorgon.. :( Det känns inte helt OK.... ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

FIIIINA fåtöljer carro!! bra köp :)

2010-07-06 @ 20:07:57
URL: http://johannaerikaganriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0