Snart helg!

Snart är det helg, men inte riiiktigt ännu..
Idag ska jag på utbildning inför sommarjobbet.. (som jag dock redan har börjat ;) )
Vi ska lära bl.a. lära oss självskydd.. Alltid lika roligt.. jag ska dock ta det lite lugnare detta året.. förra året stukade jag foten på uppvärmningen, HAHA. Det är en rätt rolig historia.. en rätt pinsam och klumpig historia som jag nog struntar i att skriva här ;) haha! Behöver ju inte få mig själv att framstå som smidigare än vad jag är?! ;)


Har iallafall jobbat tis, ons och torsdag denna vecka och jag känner att jag redan kommit in i jobbet igen, trots att jag inte varit där sedan februari.. Dock ska stället privatiseras nu efter sommaren, så det är massa snack om det, vilket jag förstår.. usch..! Attendo av alla jävla puckon ska ta över verksamheten.. mmhh.. väldigt tråkigt!


EFter utbildningen ska jag susa ut till stallet i ilfart.. ska sitta på hästen och rida lektion kl. 3.. självskyddet slutar halv 3.. hm.. köra från simhallen till stallet.. äh, det löser sig ;)

Nu måste jag gå! Skriver mer i helgen!



Hoppas jag slipper ligga underst ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0