Onsdag..

Onsdag är på många sätt en av mina favoritdagar.. man har tagit sig igenom den tråkiga början på veckan och väntar på att helgen ska komma.. Dessutom har jag ridlektion på onsdagar!

Jovi är nu helt bra! Svullnaden är borta och han är helt ren! Härligt måste jag säga.. så efter att ha vilat i 3 dagar så red jag lite på banan igår.. han var lite spänd i början, men han var jätteavslappnad när vi avslutade.. tog lite galopp i båda varven också och han jättelugn och fin!
Så idag blir det dressyrträning för Anita! Det är superfint väder ute så det ska bli mysigt!

Måste bara berätta..Igår när jag och mamma skulle ta in Bon Jovi och Biffen så såg vi att de stod en bit bort i hagen... så jag ropade på Jovi lite innan vi kom fram, Så ser jag ett huvud sticka upp och 2 spetsade öron! Sen sätter han av i full galopp mot grinden! aaw, är han inte för härlig? Finns inget som värmer så i mitt hjärta..:)


Idag har jag tvättat.. och passat på att sitta lite ute på balkongen och plugga.. mysigt värre.. det är riktigt varmt alltså! Härligt! : )


Måste också säga ett stort grattis till mina fina vänner Jörn och vivvie som gifte sig(!!!!!!) i Fredags! På min födelsedag!! Hur roligt som helst!! GRATTIS!!!!! Jag och Fredrik var vittnen! Jätteroligt att ni valde oss för att dela denna upplevelse med er!! :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

En dag kanske du och din sambo också kommer över en trevlig liten gård! Utåt Lessebo och Hovmantorp är de inte så dyra som precis utanför Växjö. Jasså? Var i Lessebo jobbar han då? Finns ju inte så många företag här! :) Vad skönt att din häst kryat på sig och jag håller med, det är mysigt när de kommer galopperandes mot en! :)

2010-06-02 @ 14:40:43
URL: http://isabellicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0