Ledig dag!

Idag är jag leeeedig! Har jobbat måndag och tisdag och är nu ledig i 2 dagar innan jag jobbar heeeela
midsommarhelgen,.. nåja, det får väl gå an helt enkelt..

I morse var jag duktig flickvän och skjussade älskling till jobbet.. de ska ha sommaravslutningsfest så då ville han kunna dricka lite (mycket?!) :) Hoppas han kommer med någon buss hem ikväll bara så jag slipper att åka till lessebo en gång till idag ;P


Igår red Anita Bon Jovi och det var så roligt att se! (som vanligt) Man blir lite stolt över honom när han kämpar som en liten myra och vill så gärna vara till lags, och det ÄR han också! Han var jätteduktig och efteråt fick jag sitta upp och känna på honom, och det kändes helt fantastiskt! Vilken känsla! :) Så nu ska jag sträva efter samma sak ikväll då jag har dressyrlektion.. terminens sista faktiskt! Sen blir det träning på egen hand resten av sommaren!


Idag är det även tvätt som står på schemat.. har egentligen tvätttid från 8.. men busig som jag var satte jag på maskinerna redan innan 7 eftersom jag kom hem från lessebo då.. orka sitta och vänta.. ;) Så nu kanske den hinner bli torr tills klockan 12,.. hm.. vi får se!!


Har även lyckats sälja de flesta av termin 3 böcker, vilket känns bra! Jag är verkligen helt pank så dessa pengar kommer till stor nytta!!!! :)

Nu blir det back to tvätten! Sjukt MYCKET tvätt var det att ta tag i idag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0