Dagens ridning..

Idag red jag Jovi lite barbacka.. Det är inte speciellt ofta jag gör det, men jag älskar verkligen att rida just barbacka! Det hjälper min balanas och det hjälper mig att slappna av..

Idag gick han jättebra! Nästan bättre än med sadel ibland.. det är otroligt befrigande att rida  utan massa utrustning och i bara jeans och gympaskor.. ;) Till och med i galoppen behöll han lugnet! Då ska tilläggas att vi var utomhus också.. ;P Han har en tendens att bli väldigt pigg ute och distraheras lätt!

Pratade med mamma innan och hon sa att hon var imponerad att jag vågade galoppera barbacka ute på honom ;) Han är inte helt att lita på, men för mig är han ändå en väldigt ärlig häst med massor personlighet! <3<3<3


Gammal bild på mig och Jovi. (Dagen han kom till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0