Jovsi!

Idag drog jag med mig Fredrik till stallet! Vi gick upp till fälten och jag tänkte att jag skulle passa på att rida lite där uppe nu när jag hade någon med mig.. Man vet aldrig vad som kan hända där, så jag vill inte gärna rida själv där..

Bon Jovi var pigg, men ändå härlig! Bestämde mig för att hoppa lite ,, hehe. Travhoppade först ett litet hinder, han tyckte det var SKITKUL.. haha, så vi hoppade det i galopp också! Roligt sa Jovi!
Sen tog vi ett litet större hinder och hoppade det också.. Han tittatde lite, men hoppade glatt över! :)
Gick ner mot "vattengraven" sen... den är uttrorkad om man säger så,. inget vatten i... Skrittade först genom den och hoppade upp på banken.. Sen travade jag genom och Jovi var så duktig och hoppade så bra! Hoppade sedan en bank också! Han var verkligen jättemodig!! trodde han skulle vara livrädd för allt, eftersom vi aldrig hoppat nån terräng innan!
Han var så duktig och det var superkul! Ska definitivt göras om!!! :)

Jovi skulle verkligen passa som terränghäst har det slagit mig.. han är uthållig och vill så himla mycket ! Finns så mycket energi i den hästen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0