Hejhopp

Nu var det ett litet tag sedan jag uppdaterade här... Dags igen med andra ord!

Mitt sommarjobb är över och jag ska nu vara ledig lite innan skolan drar igång igen! Välbehövligt kan jag säga!!

Imorse red jag ut med Bon Jovi.. Det duggregnade lite ute och det var faktiskt riktigt uppfriskande att ut o rida i det vädret! Bon Jovi roade sig med att hoppa över vattenpölar, haha. Jag ville få han att gå i dem, och han fick absolut inte vika vid sidan.. hm,.. vi kompromissade väl lite helt enkelt ;) Hoppa över var väl OK :P

Imorgon kommer Jovis förra ägare och hälsar på! Har haft Jovi i ganska exakt 1 år nu ju och tiden har gått så fort.. Men hjälp vad vi har utvecklats tillsammans!

Skriver förmodligen lite mer imorgon.. nu är jag verkligen för trött för att lyckas skriva nått mer vettigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0