Hästliv..

Jag älskar mitt liv.. mitt hästliv!! Älskar att åka ut till stallet varje dag och mötas av en gnäggande Jovi! Det är fantastiskt! Jag älskar allt med mitt hästliv.. Jag älskar att mocka, jag älskar att bära hö, jag älskar att rykta, rida och jag älskar att gå fram och tillbaka till hagen med min fina<3

Det enda negativa jag kan komma på.. som har jagat mig lite den senaste tiden är det faktum att andra människor.. (som inte är lika hästbitna) förstår vilken tid det faktiskt tar att ha häst, och att man inte bara kan "spontanåkaiväg" på samma sätt som andra.. Jag måste planera lite (läs:mycket) för att kunna göra sånt.. Det förstår inte folk.. och då blir man istället "tråkig som inte vill åka iväg"...

Spec nu.. Jovi går inte på nått bete utan det är mitt ansvar att se till att han kommer in varje kväll och att hans mat är iordninggjord.. För mig är inte detta en jobbig grej...jaag älskar ju allt som har med häst o göra!

Tyvärr men min häst betyder allt för mig och han går i första hand alltid! Skulle aldrig kunna strunta i honom en dag och hoppas att nån annan tar in honom och ser till att han får sin mat..nejtack!

Var bara tvungen att skriva av mig lite..bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0