Blogglust

Fick lite blogglust bu såhär på kvällskvisten!
Imorgon ska jag jobba .. fast bara 7-12.. Sen på eftermiddagen/kvällen blire partaj med massa snälltågare.. dvs. massa folk från jobbet! Hoppas att detta ska bli trevligt!! Men det brukar det bli så..!
Jobbar visserligen på torsdag med men det är nog rätt lugnt.. jag börjar inte förrens 10.. så då hinner jag nog få lite sömn ändå ;P

Imorgon ska mamma longera Jovi lite.. eftersom det blev ett hårt pass idag, och på torsdag ska han vila! I helgen blir det ridning igen har jag tänkt..
Fredag: Dressyr
Lördag: Rida lite lätt på fältet.. Dvs väldigt lätt..Fredrik ska fota! Så jag tänkte göra både honom och mig lite tjusiga;)
Söndag: Förmodligen dressyr igen.. Kanske lite markarbete!


Fredrik har nyss färgat mitt hår.. det blev mööörkt,.. kanske lite för mörkt.. men det får man leva med ;)

Skriver förmodligen mer imorgon eller på torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0