Vårdcentralen..

Idag har jag varit på vårdcentralen.. har skjutit upp detta jättelänge.. Sen innan sommaren började mina problem,.. Eller tja, problem och problem. Jag har den senaste tiden upplevt sjuklig trötthet, frusenhet och yrsel.. Jag själv tror att det är järnbrist, men läkaren på vårdcentralen misstänkte att det var underfunkion i sköldkörtelhormoninsöndring, alltså hypotyreos. Jag hoppas inte på det senaste om jag säger så....
Får iallafall provsvaren nästa vecka...



Nu ska jag ut en sväng på stan och se om jag hittar några julklappar!


Kommentarer
Postat av: Liza

Oj vännen, hoppas att du mår bättre snart! Bra att du kollade upp det!

Ha en härlig helg! Kraaam!

2010-12-03 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0