Slut på praktik...

Sista dagen på praktiken idag då.. Det är alltid lika vemodigt, hehe... Nejmen, jag har ju trivts jättebra på avdelningen och trots att jag från början alltid ha kännt att det där med sjukhus är kanske inte min grej så har jag nog ändrat inställning lite.. :P
Jag tycker att det är superkul med all vårdteknik, infusioner, injektioner och läkemedel.. Det är kul! Sen tycker jag också att det är kul att träffa så mycket nya patienter och planera så att deras vård blir så bra som möjligt. Som sagt, mycket bra avdelning!
Hade slutbedömning igår och det gick över förväntan ;) Full pott! :P Så nu kan jag luta mig tillbaka och bara glida med idag.. haha, nejmen.. det ska bli mysigt att gå en sista kväll nu idag faktiskt!





I tisdag hade jag och Bon Jovi hoppträning på kvällen... Det slutade med en liten luftfärd för min del.. Eller ja, nästan iallafall...;) Vi skulle hoppa en kombination på 5 hinder.. 2 studs, sen en oxer sen 2 studs igen.. Jag vände upp mot hindrerna och fick en ganska dålig väg.. men jag tänkte att "äh, det löser han".. Men hindrerna var liiite för höga för att Bon Jovi skulle kunna lösa det så på oxern slängde han sig åt sidan och jag typ åker nästan in i hinderstödet.. Fast, tapper som jag är så hängde jag kvar.. Jag hängde mig fast i min lilla häst.. Som inte ville stanna.. Och jag ville inte ramla av.. så han galopperade runt några varv med mig hängandes på ena sidan.. haha, måste sett rätt roligt ut ;)

Så efter den lilla insidenten har jag rejält ont i bröstkorgen.. Känns som att jag har ett stort blåmärke där.. dessutom har jag ont i ryggen... + att mitt redan snea bäcken är numera ännu mer snett... =/



Liten Jovi <3

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Här har du min nya bloggadress! Det låter som en kul hoppträning.. eller inte.. läskigt och bli hängandes.. då är det nästan bättre och ramla av. Tokig häst du har!! ;)

2010-12-03 @ 09:35:45
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0