Julbordet..

Här har vi lite "käcka" bilder på mig, samt mig och F!

Jag ser aningen störd ut, dessutom inlindad i 3 tröjor och dubbeljacka (2 lager).. men jag bjuder.. Ser lite sådär icke härligt manlig ut.. Hade hästsvans, men den hamnade utanför kameravinkeln ;) Håll till godo iaf! :P





Julbordet var iallafall gott! Det var dock mycket folk vilket innebar en del köande.. men så är det.. Fick även med oss 2 flaskor glögg hem, som Frdriks föräldrar bjöd på!

Imorgon har jag en sista ledig dag innan allvaret i skolan drar igång igen.. Har dock en del skolgrejjer jag måste fixa med imorgon.. Sen ska jag ut till Jovi nångång på eftermiddagen/kvällen!


Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Det skulle vara roligt om du var med i veckans blogg. Välkommen in och anmäl dig. KRAM!

2010-12-05 @ 21:04:00
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: Cissi

mums för julbord!b

2010-12-05 @ 21:19:05
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0