Julbord!!

Idag mina vänner.. ska jag och F på Julbord!! Tillsammans med 2 goda vänner! Ska bli mycket trevligt. Vi ska till Korrö, och det är dessutom julmarknad där nu dagen till ära.. Ska äta som en häst.. måste minst ta om 3 gånger, haha, Det ska ju löna sig att betala dessa enorma summor.. man måste få möda för pengarna så att säga! Smålänning som jag är!..Jag har dessutom aldrig varit på ett sådant här "riktigt" julbord.. alltså, där allt finns.. Eller ja, vi får hoppas det iaf! :)
Jag och F diskuterade topp-tre på julbordet igår och han tyckte Jansson, sill och julskinka.. Det kan jag inte riktigt hålla med om.. För min del blir det; Lax, Jansson och prinskorv, höhö.. Det är kärlek det ;P

Nej, nu blev det ett väldigt matigt inlägg, och jag börjar dreggla lite smått här på datorn, så jag uppdaterar efter att jag har varit och ätit istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0