Hur började mitt hästintresse?

Dag 4 - Hur började mitt hästintresse


Har enda sen jag var liten älskat hästar.. Min mamma är uppväxt med hästar och det är ju sådant som lätt förs över till barn ;)

När jag var 6 år så fick jag börja på ridlekis på Växjö ridklubb.. Gick på ridlekis ett år tror jag och sedan började på riktiga ridlektioner i stallet.. Finns nog inte så mycket mer att säga om detta.. för sen dess så har jag varit fast.. Har sen dess inte haft några (längre) uppehåll i min ridningen över huvud taget.. :)

Kommer nog alltid mer eller mindre ha hästar i mitt liv, på ett eller annat sätt!








Idag är det förövrigt nyårsafton.. Därför hinner jag inte blogga mer just nu.. Ska ut till stallet om ett tag, sen ikväll blir det lite firande :) Får väl se vad kvällen slutar.. just nu vet jag faktiskt inte.. Hoppas ni har en fin nyårsafton allihopa..


Kommentarer
Postat av: fridan

gott nytt år! hooppas du hade en fin kväll :)

2011-01-01 @ 11:47:43
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0