Semester..

Det blev alltså en liten semstertripp för mig o älskling..

Vi pratade mycket om all skit o bestämde oss för att bajsa på (guuuud vilket omoget uttryck,...) all skit och bara åka iväg själva och vara tillsammans. Det blev mysigt och vi sov i bilen 2 nätter och hotell 2 nätter ;) Åkt längs österlen tillsammans med alla turister och avslutade resan på ronneby brunn. Mysigt värre!

Nu är jag hemma och har ett beeeeeeeeeeeeeerg med tvätt som ropar på mig!


Jovi fick sina tänder raspade idag och han var såååå duktig.!!! Rörde knappt en fena, haha! Det roliga var att jag i början stod o pratade lite lugnade med honom .. typ: "Du är så duuktig, såååja".. haha. Tandsnubben säger då till mig. "vad gör han för duktigt?, stå still ska han väl klara?!" Han sa det dock med ett leende.. hehe.. behöver jag säga att jag var tyst resten av tiden ;)

IMORGON ska jag rida!!!! JIPPIE!! Har inte ridit på 6 dagar... ABSTINENS!!!

Kommentarer
Postat av: fridan

hehe jag var med supernervig när kalle fick sina tänder raspade hahah :D men kalle var ko-lugn!!



kalle är ingen gamling, och han har aldrig tävlat dressyr och är en häst med väldigt dåligt självförtroende då han tyvärr fick en väldigt dålig start i livet :// så jag ser honom inte som rutinerad, han kan flippa ut för allt :S :D

2010-08-07 @ 00:31:23
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

jo han är trevlig när han känner sig trygg i alla fall :))



vad härligt med en liten semester förresten :D



jag bor inte i växjö alls, bor i alvesta hehe :P

2010-08-07 @ 10:16:21
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

mja nja, jag har 1,7 mil till stallet iaf ;)



okej vad pluggar du för nåt? hur länge har du kvar? :)

2010-08-07 @ 18:51:33
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0