MIN blogg..

En nyhet,.. detta är MIN blogg.. nehe? Alltså skriver jag precis vad jag vill här. Har man problem med det så går det bra att sluta läsa. JAG HAR ALDRIG HÄNGT UT el SKRIVIT OM EN SPECIFIK PERSON HÄR.

Det är ju roligt hur vissa människor (namnge för allt i världen inte nån!!!) kan vända allt ut o in och få det till att bli helt tvärtom.. Det var jag som var arg/ledsen/besviken/sårad.. (mest arg).. Men nu helt plötsligt blir jag the bad guy bara för att jag reagerade och valde att skriva ut det faktum att jag kände såhär på facebook. Jag blev the evil bitch. Jag kan säga såhär: De enda som förstod vilka det var riktat till var personen/personerna själva i fråga... + ev. om denna personen pratat med några andra om detta (vilket var fallet).. Jag ville att personen skulle ta åt sig..?! Det var ju knappast menat som ett påhopp, men det är ju rätt fantastiskt hur cleaver vissa är och lyckas vända allt till sin fördel.. Det påminner mig om någonting.. en slogan som nån jag känner brukar dra.." Jag ville bara vara så jävla snäll och göra såhär och såhär.. men jag ska ALDRIG mer göra det.. buhu... Förlåt att jag försöker vara så jävla snäll då.. buhu.." -suck!


Min blogg.. Glöm inte det..

-suck!!!


Förövrigt vet jag inte om det blir nån semster för mig och Fredrik iår.. Det är jobbigt just nu och ingen av oss känner längre för att åka iväg.. Det är synd egentligen.. Men vi får se.  bajs.

Kommentarer
Postat av: fridan

suck, har med fått såna reaktioner när jag valt att skriva något (och aldrig att jag namnger nån!!). menmen... bara att skita i det!! :)



står ni på ridskolan i araby då? va har du för framtidsplaner med din häst? :)

2010-08-02 @ 11:38:26
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

åh roligt! dressyr är kul! hur gammal är din häst?



mjo vi tävlar en del men min häst är inte heller direkt stabil! han är rädd fjantig av sig hihi! :)

2010-08-05 @ 16:17:06
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

hehe okej! min tycker också hoppning är tokrolit :D han är ju hopphäst egentligen så :)



vi har stått i bergunda ungefär 1 år! och kalle är 18, men beter sig som 5 vid hoppning och känns i övrigt som ungefär 10-12 :)

2010-08-06 @ 10:56:01
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0