Lite jobb..

Igår blev det lite spontanjobb.. På morgonen fick jag ett sms om jag ville jobba.. Varför inte tänkte jag ;) Sagt och gjort 10-21. Roligt att hoppa in lite ibland och pengar är ju alltid välkommet! :)

I Måndags red jag Jovi i ridhuset.. Det var blött ute och jag kände att jag behövde trimma lite.. Han var mycket fin i både skritten och traven på slutet.. Galoppen gick sådär.. Han vill gärna smita, så fort jag sätter mig ner i sadeln och ska korta galoppen så försöker han komma undan på alla möjliga sätt.. Oftast genom att istället öka. JAg måste verkligen vara tuff mot honom så att han lär sig, men det är så jävla jobbigt! haha, jag är inte alls otränad, nääädååå... Iaf. Bättre lycka nästa gång..

Idag har jag tänkt att jag ska hoppa lite! Ska få med mig mamma ut ikväll tänkte jag och se om hon vill fota lite kanske, så jag har nått o lägga upp här på bloggen.. Ska köpa Fredriks "gamla" kamera. En canon 450D, med värsta objektivet.. Han har förövrigt tagit de flesta bilder på jovi som visas här med den kameran! Han själv vill såklart alltid ha det nyaste och har konstigt nog tröttnat på sin enligt mig yberhightechkamera..:S



Gammal hoppbild på mig och Jovi från April -10


Kommentarer
Postat av: Liza

Hihi jaa bloggen fick visst lite sommarlov! ;) Det blir ju så, när man inte har skrivit på ett tag så är det svårt att komma in i det igen och det känns så meningslöst, men det är ju egentligen kuul!! =)



Alltså ååh vad kul, jag hittar också flera hästar varje dag på Hästnet som jag vill ha, ha ha ha! Men det är ju jättebra att vara kräsen såklart och titta runt lite ett tag. Är det dressyrhäst du vill ha??

Kramkram!!

2010-08-11 @ 12:39:46
Postat av: Liza

Hoppas det blev hoppbilder förresten!! =)



2010-08-11 @ 12:40:59
Postat av: Linda - Rosa chica

Kolla gärna in i min blogg. Tipsar om billiga klänningar och kläder varje dag i min blogg. Dagens klänning kostar endast 88 kr, kolla in på min blogg hur den ser ut och vart du kan köpa den :)

Kram www.rosachica.blogg.se

2010-08-11 @ 13:51:40
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0