Underbar uteritt!

Det var supermysigt att rida ut idag, red en riktig långrunda enda till kronoberg, Skrittade mest, men travade även och galopperade lite.. haha, fast Bon Jovi blev rädd för en bäck mitt i galoppen och hoppade in lite i Pelle, haha. Men det gick bra ändå! :) På det stora hela skötte han sig gallant och var supermysig att rida ut på,tittade sig nyfiket omkring på allting så jag tror att han också tyckte om det :D

Nu ikväll har jag pluggat lite.. Snart färdig med dom jäkla urinvägarna,.. Snart blir det Robinsson och sen Eurovision song contest! Spännande!
Jag tror faktiskt lite på Marlena, detta kanske kan gå rätt bra?!






Imorgon har jag jour i stallet, så bara till att stiga upp vid halv 7.. men det blir nog bra : )



Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Titta, jag fixade till din blogg. Vet inte hur det kunde bli fel :S

2009-05-17 @ 17:12:20
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0