Trött..

Idag har varit en låååång dag, men också väldigt mysig!

Imorse begav jag och mamsi oss till Kungsbacka och kollade på en Lamborghini.. höhö.. näe, inte en bil, hästen hette så.. nåja.. Han var fin, bussig och verkade trevligt men när man satte sig på honom och försökte kräva lite arbete av honom så protesterade han vilt.. så¨.. han känns inte som en häst för oss...

Sedan fortsatte vi söder ut igen.. Åkte till Bon jovi och Lotta igen.. för att rida honom igen!
Den där hästen har fångat mitt hjärta utan att tveka.. Han är en dröm att rida.. Egen motor, underbar att sitta på, och huur känslig som helst.. Man behöver knappt nudda honom för att han ska lyssna.. <3

Lotta och jag begav oss även ut på fälten.. jävlar alltså! Fan vad vi rejsade med hästarna över åkrarna.. Galopperade hur länge som helst, och det var så underbart! Vilken frihetskänsla alltså! Och vilken galopp den hästen har! Mums säger jag bara! haha!


Kan dock inte sluta tänka på Poker.. och hur ont det än gör, så underlättar det att tänka framåt, även om jag saknar honom till döds.. det är så jobbigt, och jag får dåligt samvete när vi redan tittar på nya hästar.. jag vet att jag inte borde ha det, men så är det... Även om vi vetat om detta flera månader.. så känns det ändå.."för tidigt" på ett sätt, samtidigt som det känns så rätt på ett annat sätt.. kan det vara så?
Vi vet ju att vi vill ha häst igen, och visst, man ska inte förhasta sig.. och vi har provridit 5 hästar.. men Bon jovi är något särskilt..<3

Hoppas ni orkade läsa allt, cred till er isåfalll.

Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Tycker att ni ska slå till med Bon Jovi om han känns sådär underbar som du beskriver.

Kram

2009-05-02 @ 23:34:04
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Liza

Vad mysigt, han lät ju jättehärlig!!



Förstår att det måste vara med blandade känslor, men alla vet ju att du saknar Poker lika mycket även om du skulle vänta liksom. Och han kommer ju alltid finnas i ditt hjärta även om du hittar en annan häst snart!

2009-05-04 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0