Torsdag?

Det känns inte som torsdag.. av någon anledning..
Idag är första dagen som jag inte träffat Jovi sen han kom till oss.. Det är lite jobbigt, men mamma har ju varit där o tagit hand om honom. . : )

Idag sov jag lääänge, det var skönt! Välbehövligt! Sedan har jag pluggat och kommit en bra bit på urinvägarna,..

Fick även tillbaka inlämningsuppgiften och jag blev godkänd! Skönt!

Det gick föresten superbra i onsdags på ridlektionen.. Min ridlärare tyckte han såg mycket trevlig ut, och inte alls lika låg som hon upplevde honom innan, och det är ju bra!
Blev lite kaotiskt i galoppen bara.. Han har lite unghästgalopp.. Studsig och sådär.. och är inte van att samsas med andra hästar på banan.. o alla skulle lägga volter på båda långsidorna.. så han gjorde lite glädjeskutt, haha

Vi kom även fram till att Anita ska rida honom 1 gång i veckan nu ett tag, han behöver nån som kan bossa ordentligt över honom.. faktiskt ^^ :P

Imorgon är det skola 8-15 och sen blir det nog plugg lite och sen Fredagsmys, hahaa. Vi får väl se vad det leder till!
Ha det gott!


Haha, en ful bild.. Men han lekte med påsen.. Stoppade ner hela huvudet där.. Märks att han är härdad.. Mycket horsemanship osv.. Klätt in honom i presseningar osv. Häftigt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Liza

Vad skönt att det gick bra! Haha, och det är ju iallafall bättre att han gör lite glädjeskutt än om han bara skulle lunka på och ha tråkigt! :) Kul att se hur det utvecklas med ju!



Vad duktig du är som redan har kommit så långt med pluggandet!



Haha, så himla bra att de har gjort så mycket grejer med honom innan. Skönt att han inte blir rädd för minsta lilla då liksom!



See ya tomorrow!

2009-05-14 @ 21:20:19
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Fredrik

När får man komma på besök igen då? ;)

2009-05-16 @ 00:43:45
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0