snart dags!

Ska snart sätta mig på bussen och åka mot Väckelsång och Fredrik<3
Har packat och haft mig idag, och även fått en del pluggat.. Bara för att jag inte ska få dåligt samvete att jag inte kommer hinna plugga mer denna helgen :P

Iallafall.. Imorgon åker vi alltså.. Mot destination OKÄND... haha. Jag är nervös alltså.. Men jag tror han har hittat på nått mysigt min älskling <3

Kommer saknar Jovi, men jag får träffa honom igen på Sööndag! 3 dagar utan honom : |  Gaaalet.. nåja :P

Ska se till att älskling tar med sin kamera så att ni får se lite bilder av resan sen!

Tjohoopp! <3

Kommentarer
Postat av: Liza

Wiiiieeee, spännande spännande!

Ha det så jättetrevligt och njut av att få komma bort lite! kraaam!!

2009-05-21 @ 20:41:51
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Lina

åh, så spännande! Hoppas ni får det kalasbra men det är jag säker på! Ha det så roligt, Kramar!:)

2009-05-22 @ 09:32:09
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Liza

ååååh, vill veta hur ni har haft det och vad ni gjorde!!! blogga snart vetja :)

2009-05-24 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0