Såå mysig helg!

Dax att uppdatera lite om helgen nu då va!

I fredags åkte jag och Fredrik iväg mot... HALMSTAD.. det fick jag dock inte reda på förrens vi var i halmstad.. jag hade gissat på GBG hela tiden, haha!

Iallafall.. Vi åt lunch i halmstad och sedan susade vi vidare till TYLÖSAND! Hotell och spa för er som inte vet!
Vi checkade in, och gick en mysig promenix på stranden!
När vi kom in på rummet möt jag av detta! :



Champange, rosor och choklad och frukt! Superfint ju!
Sedan var det dax att byta om till lyxig badrock och bege sig till THE SPA.. helt fantastiskt var det där. Det var alltifrån bubbelpooler till ångbastu med eukalyptusdoft, isvak,drömdusch och utomhuspooler! Helt galet mycket häftiga och härliga saker. Vi provade såklart allt och var där länge och njöt av allt!

Sedan på kvällen var det 3rättersmiddag! Fantastiskt gott! Somnade dock rätt tidigt den kvällen eftter att ha delat en flaska rött.. Var sjukt trött!

På lördagen vaknade vi tiiiidigt! Först in i resturangen, hahah. FRUKOSTBUFFÉ <3<3

Sedan var det dax att gå till spat igen och få varsin chiliscrub! Superhärligt, blev len som en babyrumpa, haha!

Sen var det dax att checka ut och lämna tylösand! ;( Stannade dock till i Halmstad centrum och åt god lunch och mumsig glass!<3


Igårkväll var det Ronbinsson och film på schemat! Jag gick dock upp tidigt idag och pluggade liteiallfall, och älskling fick sova vidare<3 (SAMMANFATTNINGEN ÄR F.Ö KLAR :D )

Tack för en sjuuukt mysig helg min fina <3<3 Jag älskar dig mer än nått annat!

Kommentarer
Postat av: Liza

Men åååh vad mysigt!! Så gullig han är, din karl! :)

Det lät verkligen som en toppenhelg!



Syns imorgon!

kraam!

2009-05-24 @ 22:41:13
Postat av: Fredrik

haha ja det är ju bara att sno lyric ifrån Salt N Pepa - Whatta man? "What a man, what a man, what a man, What a mighty good man (yes he is) What a man, what a man, what a man, What a mighty good man (yes)"



hehe, vilken tur att du hade roligt :)

2009-05-24 @ 23:13:25
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: ☆Soya☆

Du har en toppenkille!

2009-05-25 @ 00:28:00
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Ida

Aaaw! Gud vad avundsjuk jag blir!

Och du är galen som redan är färdig med sammanfattningen! Duktigt :)

2009-05-25 @ 07:51:39
URL: http://aidaa.devote.se
Postat av: ☆Soya☆

Tack för tipset!

Var på jobbintervju på KJ-store en gång faktiskt men är glad att jag inte fick jobbet :P Har dock fått för mig att dom inte har min storlek i den butiken, men jag kan ha fel.



Vill gärna ses nån dag. När kan du?

Kram

2009-05-27 @ 20:21:17
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0