Photosession..

Jag har varit inne på detta ett tag, och det vore sjukt mysigt att ta kort med Bon Jovi..

Jag har värsta planerna!
Fredrik ska såklart ta kort, och jag ska sitta barbacka på Jovi, antingen ska det vara gryning, eller skymning.. Lutar åt skymning.. Ska vara lite sådär "mystiskt".. och "sagolikt".. hur det nu ska gå till? haha

Men tänker iallafall... träns på Jovi, dock ta bort nosgrimman.

Jag var på HM idag och hittade kläder jag tror kan passa till detta!
Dock har jag alltid varit skeptisk till det här med rida utan hjälm, har aldrig någonsin gjort det.. inte ens bara suttit upp.. Haha, men det skulle ju förstöra bilden sjukt mycket om jag har en hjälm på huvudet.. Det är många man ser som jämt rider utan hjälm och det tycker jag är FEL. Däremot att rida utan hjälm en kortare stund för att fotografera, det kan väl inte vara helt idiotiskt? eller? help..

Här är iaf kläderna jag hittade! de är sjukt fina.





Så.-. Fredrik! NÄÄÄÄR? Jag är redo! :D

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja jag vet, det var jätteskönt att höra det! Det var Emely som sade det, hon trodde att alla blev godkända och att det var lugnt. Så det var lugnande att höra, fast man är ju ganska så nervös ändå!



Och ååh, gud vad fina de bilderna kommer att bli! Förstår det där med hjälmen alltså, skulle inte heller få för mig att rida utan hjälm - så himla onödigt liksom! Men självklart skulle fotona bli finare utan! Och ni ska ju bara stå där, men man lär ju ångra sig sjukt mycket OM nåt skulle hända! Men ni får vara försiktiga iallafall!

Syns imorgon bitti ja, ska bli såå skönt att ha det över!

2009-05-18 @ 15:37:29
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Vi kör utan hjälm, men jag röstar på gryningen när daggen fortfarande ligger på bladen och det är tidig sommarsol! Tror det kommer bli jäääättefint :)

2009-05-18 @ 18:41:00
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0