Kväller...

Ja.. Snart är även denna dag till ändå..
Jag har faktiskt fått en hel del gjort i pluggväg.. Färdig med inlämningsuppgiften, typ färdig med seminariefrågorna och nästan klar med den endokrina biten i sammanfattningen till tentan.. :) *Bra*

Annars har det inte hänt mycket ikväll.. Jag har varit trött och seg.. Har suttit och varit hästnörd ett tag och tänkt på alla saker jag vill köpa.. Jag vet inte om jag är knäpp.. Men ändå.. Skaffar man en ny häst, så vill jag ha "nya grejjer" Alltså, inte nödvändigtvis NYA, men jag vill inte använda allt av Pokers gamla saker.. Visst täcken, och sadel.. Men inte mycket annat.. Men det är min åsikt..


Nu vill jag bara ha helg... *Hoppas att det blir som jag vill*
- Näe, det är en hemlighet.. Som inte berättas än... Ni får allt hålla er... ;P



Detta är då Bojjan...
E: Bourbon
UE: Testarossa
Sug på den ni!
Denna bilden gör honom egentligen inte rättvis! MEN DET GÖR INGET!

Kommentarer
Postat av: Liza

Gud vad fin han är Carro!! Han lät onekligen jättehärlig! Jag ääälskar såna känsliga hästar när man bara behöver göra pyttesmå hjälper, det känns som om man bara tänker det man vill göra ju! Åååh, vad kul!!



Haha, blev jätteförvånad förresten när du hade kommenterat på MIN blogg, hihi! Hittade du den genom Louise eller?



Gud vad duktig du är som redan har kommit så långt med pluggandet, vad skönt!

Syns imorn ja! :)

kraaam!

2009-05-05 @ 10:37:44
Postat av: Ida

Jag vill oxå ha en mamma som är intresserad av hästar!

Går snart i taket :P

Fattar inte hur man kan ha så mycket självdiciplin till tentan. Jag är nere på noll!

2009-05-05 @ 15:09:25
URL: http://aidaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0