Jaa-aaa! :)

Nu ska jag avslöja min lilla hemlighet..

Idag veterinärbesiktigades Bon Jovi och han gick igenom GALANT. Vet. sa att han var väldigt fin och fräsch!
Detta innebär också att på Lördag så åker jag, mamma och Fredrik<3 upp till Falkenberg för att hämta hem det lilla livet <3 Åh, vad jag längtar efter dig!
Boxen står här hemma och gatar tom.. Det är jobbigt att varje gång man går förbi den så påmins man om vad som har hänt.. I fortsättningen kommer jag se en glad häst stå där! <3


Åh, lycka!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ååååh vad kul!!! Vad glad jag blev! Så skönt att allt var bra med honom! Jipppieee, lördag är ju jättesnaaaart!! Du måste vara överlycklig!! Wiiee, då vill jag gärna följa med ut till stallet sen när han är där! :)

2009-05-06 @ 19:33:14
Postat av: Ida

vilken himlans tur att jag kommer och hälsar på i helgen då :D

2009-05-06 @ 22:05:23
URL: http://aidaa.devote.se
Postat av: ☆Soya☆

Jippi och grattis!

2009-05-07 @ 00:00:29
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Liza

Förstår det, du måste vara överlycklig!! :D Men vad bra, ska bli jätteroligt att få se stallet och kusen såklart!!



Och åååååh det vore underbart att få rida, men det kanske är svårt att hitta någon som kan låna ut sin häst. Och just det.. jag har ju alla ridsaker på Öland!



Tänkte bara säga att seminariet gick bra förresten! Läraren var snäll och alla blev godkända - trots att någon inte pratade så mycket eller sådär. Det var bara de frågorna som vi hade fått som vi tog upp, men de kom inte i ordning. Och så fick man hjälpa till och flika in om det var något, så det var rätt många chanser till att få snacka liksom!

Så du behöver inte vara orolig! :)

Ha det bra!

2009-05-07 @ 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0