Helgen uppdatering!

Jaa! Nu ska jag äntligen ge er en ordentlig uppdatering :)

I Fredags kom älskling till mig, vi lagade GI-lasange, vilket jag GLÖMDE foto! Damnit! Förlåt!
Sen tittade vi på tv  och myste massa<3
På lördagsmorgonen gick jag upp typ 06.15.. ville bara åka med en gång!

Väl där så möttes vi av en gnäggnde bon jovi.. redan då kände jag hur bra detta kommer att bli!
Han gick i stort sett rakt in i transporten och sedan kramades vi lite med Lotta och hans ägare! Underbara människor! Lotta sa att vi var välkomna upp i sommar då hon skulle ha sommarkurser :) Vi får se!

Väl hemma och urlastad blev han lite orolig.. Mycket nytt att titta på, men lugnade sig efter ett tag.. :)
Han fick gå runt o titta på stallet.. sedan fick han gå ut i hagen ensam, med de andra valackerna i hagen jämte. Det gick jättebra och tror inte att det blir några problem att släppa ihop de så småningom!

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen. Jag och Fredrik fixade lite brädor i jovis hage och han följde efter oss som en hund hela tiden och skulle vara med o nosa på fredrik och skruvdragaren.. Inte det minsta rädd, bara nyfiken<3

Sedan skulle jag rida en sväng i paddocken, o han var duktig såklart <3 Dock lite spänd och hade mycket annat att titta på, vilket kändes rätt väntat! Men det kommer såklart bli bättre när han har vant sig mer!
Sedan var vi ute med han ett bra tag o betade.

Nu är jag hemma! Nybadad och fin<3 haha!
Imorgon ska jag nog till mormor och morfar och äta smörgåstårta! Blir även en del plugg samt ut till Bon jovi såklart! <3

Hoppas ni har haft en lika fin helg <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja vilken underbar pålle, ni har gjort ett kanonköp! :)

2009-05-10 @ 22:00:56
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: Liza

Wieee, kul med lite längre text om honom! Han verkar ju jättemysig! Så gulligt att han följde efter er så mycket idag med! Vore jättekul att åka ut någon dag när det skulle passa! Ha så trevligt imorn!

2009-05-10 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0