Hej igen!

Chocken har lagt sig lite, och man börjar kunna blicka framåt lite..
Jag har insett att ingen kommer att kunna ersätta Poker på det sätt jag tidigare trott..  Han kommer alltid att vara Poker, och jag hoppas att jag snart kan tänka på honom med ett leende på läpparna o tänka på allt fint vi gjort ihop istället för att ögonen fylls med tårar..

Fredrik har varit så fantastisk mot mig denna veckan.. Han har kommit till mig varje dag efter jobbet, sovit här och tagit hand om mig.. till och med erbjudit sig att stanna hemma från jobbet, men det vill jag såklart inte att han ska <3 Tack baby<3

Idag åkte vi på utflykt.. småland är fantastiskt fint.. Steniga hagar, stenmurar, små mysiga hus och massa djur.. Fantastisk mysig dag har vi haft <3 Det märks verkligen att det hjälper att komma ut lite och hitta på saker istället för att sitta inne och deppa ihop totalt..

Iaf.. imorgon ska jag och mamma på utflykt.. (mycket utflykter här)
Vi ska iväg och titta på 2 hästar.. en häst i kunsbacka..En föredetta ridskolehäst.. Som inte trivs som ridskolehäst.. verkar jättefin, och sedan ska vi tillbaka till Falkenberg för ett ytterligare besök hon Bon jovi! Jag fastnade verkligen för den hästen, och det känns som att han verkligen kan vara något för oss, trots sin unga ålder.. : ) Känns iaf, som att man behöver 1 besök till innan man bestämmer sig. Men visst är man sugen<3 Supersnäll och otroligt fin häst!

Märker verkligen att jag saknar ridningen.. har inte kunnat rida ordentligt sen.. hm.. 1 år tillbaka? Jag har visserligen ridit 1gång/veckan nu på ridskolehästar, men det är inte samma sak.. jag känner mig försoffad! Längtar så efter att komma igång ordentligt med träningen igen och en ny häst att utvecklas tillsammans med!


Tack, alla ni som bryr er om mig, och har hört av er<3 Ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0