Heelg.! Eller?

Jaaa. det är helg för mig iallafall!
Hade praktiskt prov igår i skolan och det gick bra. Man fick olika patientfall och jag fick att ta kapillär och venprov på en JÄTTERÄDD 15årig kille.. Alltså, haha. Han blev asrädd när jag förklarade vad vi skulle göra och började springa därifrån.. Svårt att hantera sådana situationer, men jag tror det gick bra!

Idag har jag varit effektiv och klockan är bara 10.00.. Gick upp halv 8, och har pluggat fram tills nu.. Kände att jag var tvungen.. ska ju på en hemlig tripp i helgen, och redan imorgon åker jag till Fredrik!

Hans födelsedagspresent till mig är en hemlig trip som sagt, men jag vet ingenting, och det är jobbigt!! haha. Egentligen tycker jag nog inte om överaskningar, men det är ändå lite pirrigt sådär... hihi :)

Ska snart bege mig ner en sväng till stan, ska till kiropraktorn.. Min ridlärare tycker jag sitter lite snett när jag rider.. Och det är ju värt att kolla upp om man är sne eller liknanade, så kanske de knäcker till mig lite, haha!

Sen blir det ut till stallet och rida.. Dock har vi teori på lektionen så jag får försöka hinna rida Jovi innan dess : )

Myysig dag ju! <3


Första dagen han kom till oss <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, min förstorade läpp.. Igår var ingenting mot hur den ser ut idag, ett öppet sår och svullen överläpp. Känner mig som en anka! haha detta är inte okej! :'( haha

2009-05-20 @ 22:09:39
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Fredrik

min present är inte bara en tripp, det är en upplevelse för livet :)

2009-05-21 @ 00:27:02
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0