Härliga söndag..

Söndagar brukar ju betyda ångest.. Men, denna söndagen ska bli bra, och har varit så hittils..

Vaknade av mig själv vid 8.. gick upp.. åt lite god helgfrukost, och satte mig framför böckerna för att försöka få lite skolarbete gjort.. Det gick väl sådär.. Men kom en bit iaf. Bra att ha börjat..

Lagade lite god lunch. Lax, med pesto och flingsalt.. mums var det!

Är nu nyss uppkliven ur badkaret.. låg där länge tills jag blev skrynklig.. scrubbade hela kroppen med bodyscrub cocounut från bodyshop och showergel med cocunut.. lovely.. Sedan när jag kommit upp smörjde jag in hela mig med bodybutter kockos.. Passade även på att göra en hårinpackning : ) Så nu känner jag mig som en väldoftande kokospalm typ.. haha


Idag satte jag upp det fina inramade kortet på Poker på väggen..
Fredrik tog det i vintras, och jag är så glad att vi hann ta massa mysiga kort på honom, innan han flög vidare...<3

Ta hand om er<3


Föresten! Förra veckan bakade jag mer cupcakes!
Fredrik tyckte då om dom :P Hur många åt du älskling?`Men jag förstår dig, jordnötter är mums!

      

Gjorde lite olika varianter, är fortfarande i "lära mig" stadiet..




Kommentarer
Postat av: Fredrik

humm ja jag åt en när du kom och sen när vi bjöd de andra så jag jag en. Sen var det en över efter alla hade tagit en så jag smarrade i mig en till! :D När jag kom till dig några dagar efter så hade du två kvar. Vilket du gav mig en. Sen kom jag ju tillbaka efter helg-utflykten vi hade vilket jag fick en till. Sååå, jag tycker siffror är obetydliga i detta fallet :D

2009-05-03 @ 19:49:10
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: ☆Soya☆

Åhh ge mig!

Ser så sjukt goda ut ju.

Lust att ta en fika nån dag?

Kram

2009-05-03 @ 23:02:40
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0