Härlig dag!

Idag har varit en dag helt i min smak! Mycket att göra och åkt från ställe till ställe!

Steg upp 7.30. Pluggade i 3 timmar typ
Kollade på days vid 10.30, hahaha
Sedan åkte jag till Rottne till mormor o morfar och hälsade på dem o hjälpte till med lite småsaker :)
Efter det brummade jag ut till stallet, mockade, gjorde mat, fixade och donade och gick o hämtade  Bon Jovi. Sedan fick han beta typ 30 minuter.. De går ju i grushagar nu, blir snart släpp på gräs!
Sedan skulle mamma rida i ridhuset, och till råga på allt börjar det spöregna! Första gången Bon Jovi ens är i vårt ridhus.. Så han blev lite nervig och bökade lite.. Men lugnade sig ganska snabbt och såg jättefin ut sen! <3

Imorgon ska jag ut till stallet på fm och Anita, vår ridskolechef ska rida Bojjan lite för att lättare kunna instruera mig sedan i mina framtida lektioner :) Kanon ju!
Sen på kvällen blir det hoppträning! Dock får bojjan vila det. Kör med Krabat en sista gång, eftersom  bon jovi fortfarande är så grön när det gäller hoppning. Ska ta en privatlektion med Pernilla och sen ska vi nog kunna komma igång lite smått och se om han är någon hopptalang? hahaa, tror inte det!


Ikväll blir det nog ytterligare lite plugg och sen slappa!

Kommentarer
Postat av: Liza

Tack! Jag har väl sisodär 1000 fler bilder som de flesta är lika härliga :) Haha, jaa jag kommer också vara hästtjej i hela livet känns det som. Får ju abstinens direkt när man är utan dem!



Lät som om du hade en mysig dag! Det där med regnsmatter mot ridhuset ja, det kan vara väldigt läskigt ibland :)

Gud vad bra att ridskolechefen ska rida honom också.

Det här kommer nog bli helt perfekt! :)

Kraaam!

2009-05-11 @ 20:33:03
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0