Gomidda...

Jag steg upp kl 8 idag.. eller satte klockan på 8 rättare sagt.. Vaknade först vid 7.. och att man då inser att man får ligga kvar under det varma täcket i 1 timme till = LYCKA!

Drog mig ner mot staden en sväng också..i hopp om att hitta nått kul.. Det fanns inte så mycket kul.. Men lite hittade jag iallafall!


Lite trosor. Riktigt söta faktiskt ^^



Fina tänder är FLUX, inte flax... haha. Flux är bra<3



En helt vanlig top från H&M.. helt ok!

Nu ska jag nog ta tag i lite av pluggandet och göra klart det jag inte orkade igår, för imorgon  är det "inför seminareit" haha... Vi ses då, alla som ska med!

Klockan 15.30 kommer mamma hem,.. och då!!! blir det BÖRJES för hela slanten! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ser den härliga vätskebalansboken skymta på bilden med Flux, och skämta inte om flux jag hatar den reklamen!

2009-05-07 @ 17:52:23
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0