Glad :)

Måste först säga att jag tycker att det är jätteroligt att jag har fått lite fler läsare på senaste tid.. Så roligt varje gång man får nya kommentarer.. : )

Nyss hemkommen från BÖRJES i tingsryd! Alla vet väl vad Börjes är va? Annars googla :P haha, näemen vi var inne i hästshopen och handlade lite nödvändigt!

*Vitt dressyrschabrak med gul och blå kantband (skitsnyggt, och på tok för dyrt egentligen.. )
*Nytt träns.. Kingston tror jag? Inget märkvärdigt.. ett träns helt enkelt : )
*Namnskylt
*Nya ridlindor
*Luva.. (Och nej, jag ska inte rida med den..)
*Flugpannband
*Tömkörningspisk
*Hästgodis

hm... detta var nog allt tror jag! sedan åt jag och mamma på Börjes korvbod :D haha. Köttbullar med mos och lingon blev det :P
Sedan for vi mot V-sång.. Där träffade jag baby, och mamma handlade lite i butiken.. sen hälsade vi på de små kattbäbisarna! <3
Blev så glad att få träffa dig älskling. Även om vi sågs i lördags.. känns som att det var länge sen ;( Underbart att få kramas o pussas <3 ;$

Hoppas ni har en fin kväll. Glöm inte att titta på DH ikväll! (DH=Desperate housewifes för er som inte fattar, t.ex. Fredrik, hihi)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag sitter spikad framför tv:n ;)

2009-05-05 @ 20:59:58
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: ☆Soya☆

Kollar ju inte på DH ;P

2009-05-06 @ 01:54:59
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Unn

Det är la inget fel på att rida i luva ? ^^,

2009-05-09 @ 06:14:19
URL: http://unnhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0