Funderingar..

Nu ska ni allt komma att bli förvånade.. Särskilt Lina som jag vet läser min blogg..
JAG var ute nyss och MOTIONERADE i vårt fina motionsspår som finns här runt knuten..!!!!!!!. ...... ?
Alltså.. jag kände mig lite försoffad.. och har inte varit ute på hela dagen.. så jag tänkte.. varför inte.. Och oj, 1 timma senare.. lallar jag fortfarande runt där ute.. haha.
Jag som trodde att promenader var till för att ta sig från punkt A till punkt B.. big suprice... Det var dock mysigt.. haha

En sak jag funderade på dock... Man möter väldigt mycket övriga motionärer när man är ute i ett elljusspår.. Och det är lite psykande när en del brassar på världens leende precis i mötet... Alltså? Är det så.. måste man titta på varandra och inombords tänka på att se lite sådär käck ut..?
När jag insåg hur otäcka vissa människor var blev jag rädd.. efter att man mött dem fick jag tvångstankar om att de skulle vända och springa efter mig och våldta mig så då knatade jag på lite extra..... erm,... ja..


Vi får väl se om det blir någon fortsättning på detta....
So long folks!




Kanske verklighet snart??!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

hehehe, rolig bild :D Det är bara att fortsätta. Det som inte dödar, härdar!

2009-05-03 @ 20:29:23
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/
Postat av: Lina

hahaha, jag är stolt över dig! utan tvekan!

2009-05-03 @ 22:23:20
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0