Födelsedagen!

Måste ju för övrigt säga grattis till Vivvi och Jörn som fått en dotter! Blev alldeles salig idag när jag gick och tittade efter någon fin present till det lilla livet.. Man kanske skulle skaffa sig en liten knodd? Fredrik?! *hihi*



Iallafall.. Nu är all mat inhandlad och snart ska jag sätta igång. Jag har mycket att göra inför kalaset idag! Blir dock lite lagom familjärt. Mamma, pappa, micke, mormor, morfar och Fredrik på ett hörn! Bokstavligt talat. Vårt bord rymmer bara 6 personer och sen Fredrik anslöt sig till vår familj har vi fått problem! ... Haha..

Menyn blir som följer:
Förrätt: Toast med kräftstjärtar och dill
Varmrätt: Fläskfile, med honung, fetaost och vitlök. Serveras med Potatisgratäng och sjuukt god sås med honung och vitlök
Efterrätt: Pannacotta med bär

Sedan blir det kaffe och tårta!

Hej jag ska bli tjock idag!!! :D
Hoppas att jag får en bil som jag önskat mig. Helst en såndär snygg orange Audi.. Men okey, jag nöjer mig med en skruttig volvo! Dock lär jag nog inte få nöja mig med något.. Enligt mina päron är det ingen som får en bil av sina päron när de fyller 20... BRA då kan ni vara unika sa jag, men icke! ;( ;( 

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahaha, vad rolig du är! :)

Får se vad Fredrik säger om att öka familjen!! ;)



Ni kommer nog få det jättemysigt, lät gott!

Hoppas att du har fått några fina presenter!

enjooooy!

2009-05-28 @ 18:45:28
Postat av: Liza

Haha, ska försöka! Men det är massor kvar för mig att plugga! Hur går det för dig? Börjar du få in det mesta?

Fick du nåt mer skoj i födelsedagspresent sen?



Just det, lektion idag va? Vad roligt! Hoppas att det går bra!

Jag ska faktiskt ut och rida imorgon och på söndag, plus tisdag! Haha, tänkte först att jag inte skulle ha tid, men kan inte låta bli! Man måste ju faktiskt ta lite pauser så att man inte tröttnar helt! :)

Så det ska bli roligt! Men nu är det plugg som gäller.....

kram!!

2009-05-29 @ 09:38:43
Postat av: alex

grattis:)

2009-05-30 @ 11:03:14
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0