Det näärmar sig!!

Idag är det Fredag, och vädret är helt OK!
Jag har en lugn morgon nu och vid 13.00 är det dax för en runda to the university.. Seminarie!

Efter det kommer min älskling till mig, och det är nästan bud på att gå o lägga sig  efter kvällsmaten sen, haha. Så att det blir lördag snabbare :P Haha, jag känner mig som en liten unge på julafton typ.
För er som inte fattat det än, så ska jag hämta Bon Jovi imorgon! Min nya kompanjon, för många år framöver hoppas jag : )

Sa till Fredrik att köpa Zuchini och mozarellaost tills han kommer så att vi kan laga GI-lasange.. Han hävdade att han skulle komma ihåg det, haha. Vi får väl se!! ..... Ska bannemej ta ett fint kort på lasangen sen, och kanske lägger ut ett recept också om den blir god :P haha. Lasange ska det iaf bli ikväll! :D

Nu ska jag passa på att plugga lite så att man inte får så dåligt samvete för att man inte kommer plugga något alls i helgen.. Då har jag ju VIKTIGARE och ROLIGARE saker för mig :) *såklart*


Hoppas ni alla har en lika fin helg som jag ska  ha :D
<3<3

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, ja du måste verkligen vara som ett barn på julafton nu! :)

Ska ni åka tidigt imorgon? Ta maaaaassa kort och lägg upp sen tycker jag! :)

2009-05-08 @ 10:52:29
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0