Bra dag!

JAg hoppas på en bra dag idag! Det har iallafall börjat bra!
Jag gick upp klockan 8, satte mig o pluggade i nästan 2 timmar. EFFEKTIVT!
Om en stund börjar Days, som jag inte har sett på några dagar.. Sen efter det ska jag äta lite tidig lunch.

Ska nämligen ut till stallet sen och pyssla lite.
Ska göra iordning boxen, fylla med spån. Städa lite. Sätta upp namnsskylt osv.
Igår ringde mamma föresten till Bojjans ägare. Hon skickar med 4 täcken, träns och mat. WOW. det är nice! vi hade inte räknat med att få någonting alls med honom :) Dessutom ska vi få ett bett av Lotta (hon som rider honom nu) ett eggbett, eftersom han funkar så himla bra på det. Dumt att byta då ju!

Jag längtar tills imorgon eftermiddag, då seminariet är över och älskling kommer till mig. <3 <3 Denna helgen kommer bli guld värd, och jag ska ta med kameran  på resan och till stallet sen så ni får se det lilla livet :)

Nej, nu ska jag klä på mig lite annat än pyamas och sen blir det att titta lite TV och sen ut till stallet! Uppdaterar mer då! Kanske kan ta en bild på resultatet med :P Vi får se om jag kommer ihåg att ta med kameran!

Hörs sen mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Liza

Jaaa, ta med kameran!! :D

2009-05-07 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0