Boxskylt!

Nyss fick jag ett ryck och klickade hem en ny boxskylt.. Köpte en billig  på Börjes nu i veckan, men denna nya komer bli såå mycket finare!



Dock heter min häst inte Gaston.. Detta är bara ett skyltex typ.. :P

Iallafall.. Idag har jag fått en del gjort! Var ute i stallet och grejjade.. Städa boxen och aa in nytt spån där.. Sedan smörjde jag all utrustning och gjorde fint i skåpet.. La undan alla vintertäcken som tar onödigt mycket plats.. Det blev kanonfint!

Haha, en rolig sak.. Min far har tjatat länge på mig om dessa tävlingar som går på gold fm.. Man kan vinna biljetter till Växjö rockfestival.. man ska mejla in svar på olika frågor..
Idag fick jag en lapp om hur jag skulle göra.. (han kan ej mejla) Titta här!


"Snabel A" -haha! Dagens skratt tror jag!


Gokväll på er mina vänner! imorgon väntar seminarie, sen är det heeeeeeeelg! <3

Kommentarer
Postat av: Liza

Åå tack, vad gullig du är! Nu blev hon allt glad! Men hon är himla söt&mysig faktiskt, är så glad att hon finns här! :)



Vad kul att vara i stallet och fixa också, det är så mysigt att pyssla så mycket ibland.

Namnskylten kommer nog bli kanon!

trevlig kväll och godnatt! :)

2009-05-07 @ 21:54:04
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ska jag vara ärlig så har jag skickat iväg svaret till snabela adressen :)

2009-05-07 @ 23:45:52
URL: http://www.flickr.com/photos/jijson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0