TENTAPLUGG!!!

Jag ber om ursäkt.. shit alltså.. min tid är knapp.. det vet ni som är i min närhet.. ALL min tid går åt skolan, med vissa untantag (Poker, Fredrik, familj och vänner)
Jag sitter konstant framför mitt skrivbord och kämpar! Dessa celler!
Iaf.. Har fått tillbaka tentan om benen och musklerna som jag skrev om tidigare! Hihi, hade 78,5 av 79 :D DE NI! NICE!

Idag har vi haft praktiska övningar.. tvättar varandra, bäddat osv.. kändes lite drygt när man redan kan det.. menmen, det var ändå helt OK..
Imorgon är det föreläsning om blodet.. 4 h.. KUL!... eh... jaja..

Som sagt.. plugg.. Nästa lördag har jag tentan.. så jag har dock över 1 vecka på mig.. men ångesten kommer ändå.. haha.. Nåja,..

Jag lovar att återvända snart hit! Håll ut mina vänner! Ska försöka skriva lite imorgon också!

<3LOVE

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är så duktig älskling! :)

2009-03-12 @ 20:01:19
URL: http://gatubilen.se
Postat av: ☆Soya☆

grattis till ett superbra tenta-resultat! :)

2009-03-17 @ 12:22:17
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0