Måndag igen..

Härligt väder ute idag! Inatt regnade det ute så jag hade inte så stort hopp om att vädret skulle bli bra idag, men tänk, det blev solsken i regniga lilla växjö : )

Ska strax ner en sväng på stan och träffa Emilia innan jag drar vidare mot universitetet... Det är rätt galet egentligen.. jag tror inte att någon som inte själv varit i samma sits kan förstå hur mycket jag har att göra nu för tiden.. det är verkligen inget glidargöra.. man måste ha självdiciplin, och den är ju inte alltid där den ska :P

Iaf.. Jag är lite dålig på att lägga in bilder här.. det beror på att min kamera suger... men förghoppningsvis så skaffar jag väl en ny om ett tag.. vi får se!
Här får ni iaf en bild som kommer gå till historien! hahahah
tenta

Gabbe, Lina, Agnes och jag.. Notera min mördarblick mot Gabbe :P och Linas glada utrop... alternativt rädsla för Agnes som söker lite närhet.. hahahah sjukt rolig bild iaf.. Nästan bud på att skriva ut och rama in : )

Imorgon bär det förövrigt av mot Tingsryd igen med Poker.. dessa eviga resor dit.. det är fanimej inte roligt.. men vi får se vad som sägs..

Puuuss! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, den är så klockren! och ja, det är klart jag är livrädd, jag försöker dessutom fly men hon håller ju fast mig ;P

2009-03-23 @ 09:44:54
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-23 @ 09:50:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0