Lista!

Jag har som sagt tenta imorgon så jag hoppas att ni förstår min kassa bloggning den senaste tiden!
Här kommer iaf en liten lista!



10 favoriter:
Färg: Vitt, svart, rosa
Mat: Pasta, tacos
Band: Hjälp. För svårt...
Film: Jag är ingen filmmänniska..
Bok: Ingen bokmänniska heller..
Sport: Ridning såklart!
Årstid: Våren och sommaren
Veckodag: FREDAG
Glassmak: Viol är sjukt underskattat!
Tid på dygnet: Morgon nästan.. jag är morgonmänniska!

9 för tillfället:
Humör: Pigg.. Nervös..
Smak: ?
Kläder: Tights, ett linne och mina nya myysiga hood
Bakgrund: På datorn? Min logga till bloggen! Som älsk har gjort
Nagellack: inget alls!
Tid: 15.14
Omgivning: Datarummet
Irritationsobjekt: HON!

8 första:
Bästa vän: Oj.. Karoline? Kajsa?
Screen name: what?
Husdjur: Sindy!
Piercing: Öronen
Förälskelse: Hmm.. Svårt att säga.. nån på mellanstadiet kanske, haha
Musik: Rock 'n' roll ala 60's
Bil: Vi hade en snygg volvo 240, blå var den!
Kyss: Jadu.. kommer knappt ihåg..

O7 senaste:
Cigarett: Ett jävla tag sen.. några månader?
Mat: Spätta, potäter o hollandeisesås för ett tag sen..
Dryck: Cola
Biltur: Taxi hem igår från oleo
Kyss: Älsko tidigar i morse..
Spelad låt: POKERFACE :P
TV-program: inte tid med det idag..

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Naee
Brutit mot lagen: Det har jag säkert, men inget allvarligt..
Blivit arresterad: Nix
Badat naken: haha, ohja,. varje dag. I badkaret!
Varit med på TV: Jag tror det..
Kysst någon du inte känner: Det har nog hänt ja..

5 nej tack:
Kläder: Polotröja!!!
Mat: ÄGG
Musik: techno...osv..
Dryck: Hm.. svårt.. inte så förtjust i mjölk..
Personlighetsdrag: Tråååkiga

4 saker:
Du gjorde igår kväll: dracxk vin, dansade, åt på donken, sov med älsk
Du kan höra just nu: Tvättmaskinen, datorns brummande, tangenterna..
Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna, Fredrik, HÄSTARNA
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, sover, läser, telefonerar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mammsen, Fredrik .. kanske nån mer?
Du tycker om: mamma, pappa, fredrik.. o många fler såklart!
Du inte gillar: Hon, hon och hon!

2 val:
Kaffe eller te: Te tror jag
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: En lägenhet till mig o fredrik tack?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jaaaa! Den sista tyckte jag särskilt om!

2009-03-01 @ 22:29:42
URL: http://gatubilen.se
Postat av: Ida

heej carro! smygläste din blogg och såg det sista du skrev här.. tänkte bara tipsa om att antingen lägga ut en annons i smålandsposten eller på blocket så kanske ni kan få en privat lägenhet eller något liknande.. bara ett litet tips! :)

2009-03-10 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0